Folosim cookies pentru a va oferi o experienta personalizata. Click aici pentru mai multe informatii despre cookies si modul lor de folosire.

Politica de confidentialitate

Politica de confidentialitate

Această Politică de Confidentialitate definește modul în care noi S.C SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES S.R.L colectăm, stocăm și utilizăm datele dvs. personale când accesați sau interacționați cu website-ul nostru www.gotravel.ro și de unde obținem sau colectăm datele dvs.

Această Politică de Confidențialitate este aplicabilă din data 25 Mai 2018.



Cuprins

1. Detalii despre compania noastră 

2. Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru

3. Ce informații colectăm când ne contactați 

4. Ce informații collectăm când plasați o comandă www.gotravel.ro 

5. Cum colectăm informații despre dvs. de la părți terțe

6. Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.

7. Durata stocării datelor dvs.

8. Securizarea informațiilor dvs.

9. Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European

10. Drepturile dvs. asupra datelor personale 

11. Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri  

12. Date personale sensibile

13. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate

14. Confidențialitatea minorilor

15. Drepturi de autor


Rezumat


Aceasta secțiune rezumă modul în care obținem, stocăm și utilizăm datele dvs. Acest sumar are ca scop doar furnizarea unei imagini generale asupra politicii de confidențialitate. Secțiunea aceasta nu este o descriere completa și este necesară citirea capitolelor adiționale prezente în acest document pentru completări.
Operatorul de date: S.C SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES S.R.L
Cum colectăm sau obținem informații despre dvs.: direct de la dvs sau indirect de la terti, in functie de tipul de servicii contractate.
Când furnizați datele respective (ex: prin contactarea noastră) in contractul turistic, sau prin inscrierea la serviciul de newsletter prin e-mail.
Ce informații colectăm:  nume complet, ip, detalii contact, detalii plata, date de identificare din cartea de identitate, detalii angajator, informatii din cookie-uri, informaíi despre dispozitivul utilizat (spre exemplu tipul de dispozitiv si navigator web), informații despre modul în care utilizați website-ul nostru (ce pagini ați accesat) data/ora la care ați accesat website-ul nostru și pe ce ați dat click, locația geografică de la care ați accesat website-ul nostru (bazată pe adresa IP), numele companiei sau afacerii (dacă este cazul).  
Cum utilizăm datele dvs.: pentru scopuri de business și administrative (în special pentru a vă contacta și pentru a procesa comenzile pe care le plasați pe site-ul nostru), pentru a ne îmbunătăți afacerea și site-ul web, pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale, pentru a ne promova bunurile și serviciile, pentru a analiza utilizarea de către dvs. a site-ului nostru, și în legătură cu drepturile și obligațiile noastre legale.
Dezvăluirea datelor despre utilizatori către părți terte: minimul necesar pentru funcționarea afacerii, furnizori, respectarea obligațiilor legale, respectarea oricărei obligații contractuale față de dvs., și doar catre persoanele strict implicate in contractul respectiv de servicii.
Datele utilizatorilor sunt vândute către părți terțe? (în alte cazuri în afară de vânzarea sau cumpararea afacerii/companiei): Nu.
Cât timp sunt stocate informatiile dvs.: nu mai mult decat este necesar, în funcție de obligațiile noastre legale (ex. pentru a menține arhive contabile), sau orice altă bază legală pentru folosirea informațiilor (ex: consimțământ, obligații contractuale, interese legitime).
Cum sunt securizate datele dvs.: prin utilizarea de soluții tehnice si organizatorice precum: stocarea de informatii pe servere securizate, criptarea transferurilor de date către și de la serverele noastre utilizând tehnologia SSL, criptarea operatiunilor de plată pe site folosind tehnologia SSL, permiterea accesului la datele dvs. personale doar când este necesar și criptarea email-urilor.
Folosirea de cookie-uri: folosim cookies pentru o experiență personalizată. Click aici  pentru a afla mai multe despre politica noastră de cookies.
Transferarea datelor dvs. personale în afara Spațiului Economic European: vă vom transfera datele personale în afara Spațiului Economic European doar dacă suntem obligați să facem acest lucru prin lege sau pentru indeplinirea obligatiilor contractuale.
Utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate și de profilare: noi nu utilizam procese de luare de decizii automate și/sau de profilare.
Drepturile dvs. în legătură cu datele dvs. personale

o aveti dreptul de a accesa datele dvs. și a primi informații despre utilizarea acestora
o aveți dreptul de a cere corectarea și/sau completarea informațiilor
o aveti dreptul de a cere ștergerea datelor 
o aveti dreptul de a restricționa utilizarea datelor 
o aveti dreptul de a primi datele într-un format portabil
o aveti dreptul de a vă opune prelucrarii datelor dvs.
o aveti dreptul de a vă retrage consimțământul pentru prelucrarea datelor dvs.
o aveti dreptul de a apela către o autoritate de supraveghere.

Informații personale senzitive: noi nu intenționăm să colectăm ceea ce este denumit în mod obișnuit "date personale sensibile".  Vă rugăm să nu trimiteți informații personale sensibile despre dvs.


1. Detaliile noastre
Operatorul de date cu privire la site-ul nostru este: S.C SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES S.R.L  este operator de date cu caracter personal, inregistrata la registrul comertului cu J40/1161/2001, RO 13683142, din Bucuresti. Puteti contacta operatorul de date scriind la adresa   Lt. Alexandru Paulescu nr. 31, cod postal 021543, prin e-mail la office@gotravel.ro, sau la telefon 021 305 99 44/55.
Responsabilul cu protecția datelor cu caracter personal pentru operatorul de date S.C SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES S.R.L este dna. Iulia Dascalu. Puteți contacta ofițerul pentru protecția datelor prin poștă la adresa Str. Alexandru Paulescu nr. 31, sector 2, Bucuresti, sau prin e-mail la dpo@gotravel.ro  .
Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, vă rugăm să contactați operatorul de date.

2. Ce informații colectăm când vizitați website-ul nostru
Colectăm și folosim informațiile de la vizitatorii site-ului web în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările suplimentare ale datelor dvs.
Informații despre log-ul serverului Web
Utilizăm un server al unei parti terte, respectiv Romarg, pentru a găzdui site-ul nostru web www.gotravel.ro a cărui politică de confidențialitate este disponibilă aici: https://www.romarg.ro .
Serverul nostru este localizat în Romania, prin urmare informatiile dvs. nu sunt transferate in afara Spatiului Economic European (SEE). 
Utilizarea informațiilor din log-urile serverului website-ului în scopuri de securitate IT
Noi si furnizorul nostru, colectăm și stocăm log-urile serverului pentru a asigura securitatea rețelei IT. Aceasta include analizarea fișierelor log-urilor pentru a ajuta la identificarea și prevenirea accesului neautorizat la rețeaua noastră, distribuirea de coduri rău intenționate, previzionarea atacurilor DDOS și altor atacuri cibernetice, prin detectarea unor activități neobișnuite sau suspecte.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea obligațiilor legale la care suntem supuși (articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor).

Obligația legală: înregistrarea accesului la site-ul nostru web utilizând fișiere de tip log de server este o măsură tehnică pentru a asigura un nivel de securitate adecvat pentru a proteja informațiile colectate de pe site-ul nostru în conformitate cu articolul 32 alineatul (1) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Utilizarea informațiilor din istoricul serverului de site web pentru a analiza utilizarea site-ului și pentru a îmbunătăți site-ul nostru web
Utilizăm informațiile colectate din log-ul serverului nostru pentru a analiza modul în care utilizatorii site-ului nostru interacționează cu site-ul nostru web și cu caracteristicile acestuia. De exemplu, analizăm numărul de vizite și vizitatorii unici pe care îi primim, ora și data vizitei, locația vizitei și sistemul de operare și browserul utilizat și inserați orice informații suplimentare colectate de dvs. prin log-ul serverulului pentru website.
Utilizăm informațiile colectate din analiza acestor informații pentru a îmbunătăți site-ul nostru web. De exemplu, utilizăm informațiile colectate pentru a modifica informațiile, conținutul și structura site-ului nostru web și a paginilor individuale, în funcție de ceea ce atrage cei mai mulți utilizatori și durata de timp petrecută pe anumite pagini de pe site-ul nostru.

Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: îmbunătățirea site-ului nostru pentru utilizatorii site-ului nostru și cunoașterea preferințelor utilizatorilor site-ului, astfel încât site-ul nostru să poată răspunde mai bine nevoilor și dorințelor lor.

3. Ce informații colectăm când ne contactați

E-mail
Când trimiteți un mesaj la adresa de e-mail afișată pe site-ul nostru, colectăm adresa dvs. de e-mail și orice alte informații pe care le furnizați în acel e-mail (cum ar fi numele dvs., numărul dvs. de telefon și informațiile conținute în orice bloc de semnătură din e-mail).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: Pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor). 
Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Transferarea și stocarea informațiilor dvs.
Utilizăm un furnizor de e-mail terț pentru a stoca e-mailurile pe care ni le trimiteți. Furnizorul nostru de e-mail este Microsoft, localizat în SUA. Politica de confidențialitate a acestuia este disponibilă aici: https://privacy.microsoft.com/en-us/privacystatement .
E-mailurile pe care ni le trimiteți vor fi stocate în interiorul SAU în afara Spațiului Economic European pe serverele Microsoft din lume. Pentru informații suplimentare, consultați secțiunea din această politică de confidențialitate intitulată Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European. 

Formular de contact/cerere de oferta
Când ne contactați utilizând formularul de contact, colectăm: nume, email, telefon, mesaj. Dacă nu furnizați informațiile obligatorii cerute de formularul de contact, nu veți putea trimite formularul de contact și nu vom primi solicitarea dvs.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru a păstra evidența corespondenței.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Mesajele pe care ni le transmiteți prin intermediul formularului nostru de contact sau de cerere de oferta, vor fi stocate în interiorul Spațiului Economic European pe serverele furnizorilui de hosting SimpliQ din Romania unde furnizorii stochează informatiile.

Telefon
Când ne contactați prin telefon, colectăm numărul dvs. de telefon și orice informații pe care ni le furnizați în timpul conversației cu noi.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).
Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Informațiile despre apelul dvs., cum ar fi numărul dvs. de telefon și data și ora apelului dvs., sunt prelucrate de către furnizorul nostru de servicii telefonice Orange Romania SA care se află în Romania. Politica de confidențialitate a sa este disponibilă aici: https://www.orange.ro/gdpr/ .
Informațiile despre convorbirea dvs. vor fi stocate de furnizorul nostru de servicii telefonice in SEE. 

Poșta
Dacă ne contactați prin poștă, vom colecta toate informațiile pe care ni le furnizați în orice comunicări poștale pe care ni le trimiteți.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor)
Interes legitim: pentru a răspunde la întrebările și mesajele pe care le primim și pentru păstrarea evidenței corespondenței.
Temeiul legal pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau pentru a demara procesul de angajare într-un contract la cererea dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care mesajul dvs. vizează furnizarea de bunuri sau servicii sau luarea de măsuri la solicitarea dvs. înainte de a vă furniza bunurile și serviciile noastre (de exemplu, furnizarea de informații despre astfel de bunuri și servicii); noi vom procesa informațiile dvs. pentru a face acest lucru).

Informațiile pe care le colectăm atunci când interacționați cu site-ul nostru
Colectăm și utilizăm datele de la persoane care interacționează cu anumite caracteristici ale website-ului nostru, în conformitate cu această secțiune și cu secțiunea intitulată Dezvăluire și utilizări suplimentare ale informațiilor dvs. 

E-Newsletter
Atunci când vă înscrieți la newsletter-ul nostru, pe site-ul nostru sau alegeți să primiți știri, oferte informari despre vacante si calatorii de la noi prin introducerea numelui și a adresei de e-mail și făcând clic pe butonul intitulat „Abonare” sau bifând o căsuță la checkout indicând faptul că doriti să primiti e-newsletter-ul nostru, noi colectăm numele și adresa de e-mail. 
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimțământul: vă dați consimțământul pentru a primi e-newsletter-ul nostru, înscriindu-vă pentru a-l primi, utilizând pașii descriși mai sus.

Transferul și stocarea datelor dvs.
Noi folosim un serviciu furnizat de o parte terță, pentru a trimite e-newsletter-ul nostru și pentru a administra lista noastră email-uri, respectiv MailChimp. Politica de confidențialitate este disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/ .
Informațiile pe care le trimiteți pentru a vă abona la newsletter-ul nostru vor fi stocate în SAU în afara Spațiulului Economic European pe serverele furnizorului nostru. Pentru informații suplimentare despre măsurile de siguranță luate atunci când informațiile dvs. sunt transferate în afara Spațiului Economic European, consultați secțiunea din această politică de confidențialitate de mai jos, intitulată Transferul datelor dvs. în afara spațiului economic european.
Utilizarea web beacon-urilor și a tehnologiilor similare în e-mailuri 
Utilizăm tehnologii precum web beacon-uri (fișiere grafice mici pentru a măsura randamentul e-mailurilor noastre cum ar fi ratele de livrare, ratele de deschidere si ratele de clicuri. Vom utiliza web beacon-uri pentru măsurarea intercțiunilor dintr-un e-mail în Newsletter noastre doar dacă v-ați dat acordul pentru aceasta.
Pentru mai multe informații despre furnizorii noștri de newsletter și despre utilizarea web beacon-urilor, consultați politica de confidențialitate disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/ .

4. Informațiile pe care le colectăm atunci când plasați o comandă pe www.gotravel.ro 
Colectăm și utilizăm informațiile de la persoanele care efectuează o comandă pe site-ul nostru web în conformitate cu această secțiune și secțiunea intitulată Dezvăluirea și utilizările adiționale ale datelor dvs.

Informații colectate când plasați o comandă

Informatii necesare
Când plasați o comandă pentru bunuri sau servicii pe website-ul nostru, colectăm numele dvs., adresa de e-mail, adresa de facturare, adresa de livrare, numele companiei (dacă este cazul), și modalitatea preferata de plata.
Dacă nu furnizați aceste informații, nu veți putea să achiziționați bunuri sau servicii de la noi pe site-ul nostru sau să încheiați un contract cu noi.
Temeiul juridic pentru prelucrare: necesar pentru executarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru execuția unui contract: avem nevoie de informațiile obligatorii colectate prin formularul nostru de verificare pentru a stabili cine este contractantul și pentru a vă contacta pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din contract, inclusiv trimiterea de chitanțe și confirmări de comenzi.

Informatii optionale
De asemenea, colectăm informații opționale de la dvs., cum ar fi modul in care ati auzit despre noi, sau alte intrebari legate de experienta dvs. de client, in procesul de achizitie de la noi. De asemenea, vă rugăm dacă doriți să primiți comunicări de marketing. Pentru informații suplimentare, consultați "Comunicări de marketing" din această secțiune de mai jos. Daca optati sa nu ne comunicati aceste informatii, noi nu vom putea sa va trimitem comunicari de marketing in e-mail sau sa ne imbunatatim procesul de prestare a serviciilor.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime, articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Interesele legitime: pentru a îmbunătăți metodele de publicitate ale afacerii noastre, pentru a putea contacta clientul prin telefon si pentru a comunica oferte si promotii cu privire la produsele sau serviciile noastre, in campanii de marketing, potrivite la nevoile clientului.
Temeiul legal pentru prelucrare: consimțământul dvs. (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimtamant: sunteți de acord să procesăm orice informație opțională pe care o furnizați prin trimiterea acestor informații către noi.

Prelucrarea plății
După ce plasați o comandă pe website-ul nostru, va trebui să plătiți pentru bunurile sau serviciile pe care le-ați comandat. Pentru a procesa plata dvs., folosim un procesator de plată terț, respectiv Europayment Services. Plata dvs. va fi procesată de Europayment Services prin intermediul unui gateway de plată securizata. 
Europayment Services SRL colectează, utilizează și procesează informațiile dvs., inclusiv informațiile de plată, în conformitate cu politicile lor de confidențialitate. Puteți accesa politicile de confidențialitate prin următoarele link-uri: https://www.mobilpay.ro/public/politica-de-confidientialitate/ .

Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Europayment Services SRL este situat în Romania. Informațiile referitoare la prelucrarea plății dvs. sunt stocate în Spațiul Economic European pe serverele Europayment Services SRL din Romania.
Temeiul legal pentru prelucrare: necesar pentru executarea unui contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar să executăm un contract: să vă îndepliniți obligația contractuală de a plăti pentru bunurile sau serviciile pe care le-ați comandat de la noi.

Comunicări de marketing
La checkout veți avea opțiunea de a primi comunicări de marketing de la noi. 
Puteți renunța la primirea comunicărilor de marketing în legătură cu bunurile noastre și care sunt similare cu cele pe care le-ați achiziționat de la noi, prin a nu bifa preferinta de a primi comunciari de marketing sau ulterior bifarii casutei respective, prin dezabonare.
Vă vom trimite comunicări de marketing în legătură cu bunuri și servicii similare dacă nu renunțați la primirea acestora.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: marketingul direct și promovarea produselor și serviciilor noastre.

Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Utilizăm un serviciu furnizat de o parte terță pentru administrarea listei noastre de e-mailuri, respectiv MailChimp.
Informațiile pe care le trimiteți pentru a vă abona la newsletter-ul nostru vor fi stocate în afara Spațiului Economic European pe serverele administratorului terț de listă de e-mailuri în SUA. Pentru informații suplimentare despre măsurile de siguranță utilizate atunci când informațiile dvs. sunt transferate în afara Spațiului Economic European, consultați secțiunea din această politică de confidențialitate de mai jos, intitulată "Transferul datelor dvs. în afara spațiului economic european".
Utilizarea web beacon-urilor și a tehnologiilor similare în e-mailuri.
Utilizăm tehnologii precum web beacon-uri (fișiere grafice mici) pentru a evalua randamentul email-urilor noastre precum ratele de livrare, ratele de deschidere și ratele de clicuri. Vom utiliza web beacon-uri în e-mailurile noastre, doar dacă v-ați dat acordul pentru aceasta.
Pentru mai multe informații despre furnizorii noștri și despre utilizarea web beacon-urilor, consultați politica lor de confidențialitate disponibilă aici: https://mailchimp.com/legal/privacy/ .

Bunurile și serviciile noastre
Puteți să vă înscrieți pentru a primi comunicări de marketing de la noi în legătură cu bunurile și serviciile noastre prin e-mail, completand casuta de abonare la Newsletter de pe site-ul nostru. 
Vă vom trimite comunicări de marketing în legătură cu bunurile și serviciile noastre numai dacă vă înscrieți pentru a le primi.
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimțământul: vă acordați consimțământul de a vă trimite informații despre bunurile și serviciile noastre prin înscrierea pentru a primi astfel de informații în conformitate cu pașii descriși mai sus.

Transferul și stocarea informațiilor dvs.
Utilizăm un serviciu furnizat de o parte terță pentru administrarea listei noastre de e-mailuri, MailChimp. 

5. Informații colectate sau obținute de la terți
Această secțiune stabilește modul în care obținem sau colectăm informații despre dvs. prin intermediul terților.

Informații primite de la terți
În general, noi primim informații despre dvs. de la terți. Acele părți terțe de la care primim date despre dvs. vor include, în general, companiile de prestari efective de servicii in baza contractuala, precum Hoteluri si Unitati de cazare.
De asemenea, este posibil ca terți cu care nu am avut niciun contact prealabil să ne ofere informații despre dvs.
Informațiile pe care le obținem de la terți vor fi, în general, numele dvs. și detaliile de contact, dar vor include orice informații suplimentare despre dvs. pe care ni le furnizează.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru efectuarea unui contract: în cazul în care o parte terță a transmis informații despre dvs. (cum ar fi numele dvs. și adresa de e-mail) pentru a vă furniza servicii, vă vom procesa informațiile pentru a lua măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract cu noi (după cum este cazul).
Temeiul juridic pentru prelucrare: consimțământul (articolul 6 alineatul (1) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Consimțământ: în cazul în care ați cerut ca o parte terță să ne dezvăluie informații despre dvs. și scopul de a dezvălui aceste informații nu are legătură cu îndeplinirea unui contract sau a unui serviciu de către noi către dvs., vă vom procesa informațiile pe baza consimțământului, pe care îl acordați solicitând părții terțe în cauză să vă transmită informațiile către noi.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: în cazul în care o parte terță ne-a dezvăluit informații despre dvs. și nu v-ați dat acordul în schimbul acestor informații, vom avea un interes legitim de a prelucra aceste informații în anumite circumstanțe.
De exemplu, vom avea un interes legitim în prelucrarea informațiilor dvs. pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din subcontractul cu partea terță, în cazul în care partea terța are contractul principal cu dvs. Interesul nostru legitim este îndeplinirea obligațiilor noastre în cadrul subcontractului nostru.
În mod similar, părți terțe pot transmite informații despre dvs. către noi dacă ați încălcat sau ați putea încălca oricare dintre drepturile noastre legale. În acest caz, vom avea un interes legitim în prelucrarea acestor informații pentru a investiga și a urmări orice astfel de potențială încălcare.

Dacă primim informații despre dvs. din greșeală
Dacă primim din greșeală informații despre dvs. de la o parte terță și/sau nu avem o bază legală pentru prelucrarea acestor informații, vom șterge informațiile dvs.

Informații obținute de către noi de la părți terțe 
În anumite circumstanțe (de exemplu, pentru a verifica informațiile pe care le deținem despre dvs. sau pentru a obține informațiile lipsă de care avem nevoie pentru a vă oferi un serviciu), vom obține datele despre dvs. din anumite surse accesibile publicului, atât din UE, cât și din afara UE, cum ar fi bazele de date online ale clienților,  site-urile web (inclusiv site-ul dvs., dacă aveți unul), social media. 
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesară pentru incheierea unui contract: dacă ați încheiat un contract sau ați cerut să încheiem un contract cu dvs. în anumite circumstanțe, vom obține informații despre dvs. din surse publice pentru a ne permite să înțelegem afacerea dvs. și să furnizăm servicii la un standard suficient pentru dvs.
Vom obține și/sau verifica adresa dvs. de e-mail de pe site-ul dvs. web dacă ne cereți să vă trimitem informații prin e-mail și nu avem sau avem nevoie de confirmarea adresei dvs. de email.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: în anumite circumstanțe, vom avea un interes legitim de a obține informații despre dvs. din surse publice și private. De exemplu, dacă ați încălcat sau suspectăm că ați încălcat oricare dintre drepturile noastre legale, vom avea un interes legitim de a obține și de a prelucra informații despre dvs. din aceste surse, pentru a investiga și a urmări orice încălcare suspectată sau potențială.

6. Dezvăluirea și utilizarea suplimentară a datelor dvs.
Această secțiune stabilește circumstanțele în care vom dezvălui datele dvs. unor părți terțe și orice alte scopuri suplimentare pentru care utilizăm datele dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. furnizorilor de servicii
Utilizăm o serie de terți pentru a ne furniza servicii care sunt necesare pentru a ne derula afacerea sau pentru a ne ajuta să ne desfășurăm afacerea și care procesează informațiile dvs. pentru noi în numele nostru.  Acestea includ următoarele:
Furnizorii de servicii de telefonie: Orange Romania. Politica de confidențialitate a sa este disponibilă aici: https://www.orange.ro/gdpr/ 
Furnizori de servicii de e-mail: Microsoft. Politica de confidențialitate a acestuia este disponibilă aici: https://privacy.microsoft.com/en-us/privacystatement 
Furnizorii de servicii IT, inclusiv Hypercubic IT Outsourcing. Politica de confidentialitate indisponibila pe site-ul http://hypercubic.ro/despre-noi/ .
Furnizorul de servicii de găzduire web, inclusiv SimpliQ. Politica de confidențialitate este disponibilă aici: https://www.simpliq.ro/tos.html .
Furnizori de consultanta digitala, Green Pixel Interactive. Politica de confidentialitate nu este disponibila online, site-ul web este: http://www.greenpixel.ro/despre-agentie/contact-si-harta/ .
Furnizori de asigurari de viata si calatorie: Generali Asigurari. Politica de confidențialitate este disponibilă aici: https://www.generali.ro/wp-content/uploads/2017/01/Nota_confidentialitatea_datelor.pdf 
Europayment Services
ChimpMail 
Romarg 

Informațiile dvs. vor fi partajate cu acești furnizori de servicii, acolo unde este necesar pentru a vă oferi serviciul pe care l-ați solicitat, indiferent dacă această solicitare este de accesare a site-ului nostru sau comandare bunuri și servicii de la noi.
Noi nu afișăm identitatea tuturor furnizorilor noștri de servicii în mod public, din motive de securitate și din motive de competitivitate. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea furnizorilor de servicii, vă rugăm să ne contactați direct pe e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de a solicita acest lucru.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesul legitim bazat pe: în cazul în care partajăm informațiile dvs. cu acești terți într-un alt context decât în cazul în care este necesar pentru a efectua un contract (sau in urma solicitării dvs. de a face acest lucru), vă vom partaja informațiile cu astfel de terțe părți pentru a ne permite să ne conducem și să gestionăm eficient afacerea.
Temeiul juridic pentru prelucrare: este necesar pentru efectuarea unui contract sau luarea de măsuri la cererea dvs. de a încheia un contract (articolul 6 alineatul (1) litera (b) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Motivul pentru care este necesar pentru realizarea unui contract: este posibil să  partajăm informații cu furnizorii noștri de servicii pentru a ne permite să ne îndeplinim obligațiile care decurg din contractul respectiv sau să luăm măsurile pe care le-ați solicitat înainte de a încheia un contract cu dvs.

Dezvăluirea informațiilor dvs. altor părți terțe 
Noi dezvăluim informațiile dvs. unor terțe părți în anumite circumstanțe, după cum se arată mai jos.
Furnizarea de informații unor terțe părți, cum ar fi Google Inc.,. Google colectează informații prin utilizarea noastră a Google Analytics pe website-ul nostru. Google utilizează aceste informații, inclusiv adresele IP, pentru mai multe scopuri, cum ar fi îmbunătățirea serviciului Google Analytics. Informațiile sunt partajate cu Google pe bază agregată și anonimă. Pentru a afla mai multe despre ce informații colectează Google, modul în care utilizează aceste informații și cum să controleze informațiile trimise la Google, consultați următoarea pagină: https://www.google.com/policies/privacy/partners/ .
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interesele legitime: îndeplinirea obligațiilor contractuale față de Google conform Termenilor și condițiilor Google Analytics (https://www.google.com/analytics/terms/us.html )
Puteți renunța la Google Analytics instalând pluginul pentru browser aici: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout 
Partajarea informațiilor dvs. cu părți terțe, care sunt fie legate de, fie asociate cu funcționarea afacerii noastre, în cazul în care este necesar pentru noi. Aceste părți terțe includ, parteneri de afaceri, precum hoteluri, companii aeriene si companii de asigurari, companii de transport privat sau de inchirieri.  Informații suplimentare privind fiecare dintre aceste părți terțe sunt prezentate mai jos. 
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: funcționarea și gestionarea eficientă a afacerii noastre.

Parteneri de afaceri
Partenerii de afaceri sunt întreprinderile cu care lucrăm și care furnizează bunuri și servicii care sunt complementare serviciilor proprii sau care ne permit să furnizăm bunuri sau servicii pe care nu le putem oferi singure. Partajăm informații cu partenerii noștri de afaceri în cazul în care ați solicitat servicii pe care aceștia le furnizează fie independent, fie în legătură cu propriile noastre servicii. 
Partenerii noștri de afaceri sunt Global Star Travel Management Limited si fac parte din industria turismului si se afla cu sediul in Marea Britanie.  Politica lor de confidentialitate este accesibila aici: https://www.globalstartravel.com/privacy-notice/ .

Contractori independenți
Ocazional, folosim contractori independenți în afacerea noastră. Informațiile dvs. vor fi distribuite unor contractori independenți numai în cazul în care este necesar ca aceștia să îndeplinească funcția pe care am angajat-o să o îndeplinească în legătură cu afacerea noastră si prestarea efectiva de servicii, conform unui contract agreat. Contractorii nostri fac parte din sectorul de turism de afaceri sau de vacante si se afla pe intreg teritoriul international.

Asiguratori
Vom dezvălui informațiile dvs. asigurătorilor noștri în cazul în care este necesar să o facem, de exemplu în legătură cu o reclamație sau o eventuală cerere pe care o primim sau o facem sau în conformitate cu obligațiile noastre generale de dezvăluire conform contractului nostru de asigurare cu aceștia.
Asigurătorii noștri sunt Generali Asigurari. Politica lor de confidențialitate este disponibilă aici: https://www.generali.ro/wp-content/uploads/2017/01/Nota_confidentialitatea_datelor.pdf .
Nu afișăm identitatea tuturor celorlalte părți terțe cu care putem partaja informații din motive de securitate și pentru păstrarea avantajului competitiv. Dacă totuși doriți informații suplimentare despre identitatea unor astfel de părți terțe, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail și vă vom furniza astfel de informații în cazul în care aveți un motiv legitim de solicitare.
Vom dezvălui informațiile dvs. unui cumpărător sau vânzător potențial sau real în contextul unei vânzări sau achiziții de afaceri, al unei fuziuni sau al unui eveniment similar, real sau potențial.
Temeiul legal pentru prelucrare: interese legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: Permitem accesul la informații cu un potențial cumpărător, vânzător sau persoană similară pentru a permite efectuarea unei astfel de tranzacții.

Dezvăluirea și utilizarea informațiilor dvs. din motive legale
Indicarea unor posibile acte criminale sau amenințări la adresa siguranței publice către o autoritate competentă
Dacă suspectăm că a avut loc un comportament criminal sau potențial, vom avea nevoie, în anumite circumstanțe, să contactăm o autoritate competentă, cum ar fi poliția. Ar putea fi cazul, de exemplu, dacă bănuim că s-a comis o fraudă sau o infracțiune cibernetică sau dacă primim amenințări sau comunicări rău intenționate față de noi sau față de terți.
În general, va trebui doar să vă procesăm informațiile în acest scop, dacă ați fost implicați sau afectați de un astfel de incident într-un fel sau altul.
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: prevenirea criminalității sau a activității criminale suspectate (cum ar fi frauda).
În legătură cu aplicarea sau aplicarea potențială a drepturilor noastre legale
Vom utiliza informațiile dvs. în legătură cu punerea în aplicare sau cu potențialul de aplicare a drepturilor noastre legale, inclusiv, de exemplu, schimbul de informații cu agențiile de colectare a datoriilor, dacă nu plătiți sumele datorate atunci când sunteți obligat contractual să faceți acest lucru. Drepturile noastre legale pot fi contractuale (în cazul în care am încheiat un contract cu dvs.) sau necontractuale (cum ar fi drepturile legale pe care le avem în temeiul dreptului de autor sau dreptului delictual).
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: să ne impunem drepturile legale și să luăm măsuri pentru a ne asigura drepturile legale.

În legătură cu un litigiu sau o procedură juridică sau potential juridică
Este posibil să fie necesar să utilizăm informațiile dvs. dacă suntem implicați într-o litigiu cu dvs. sau cu o parte terță, de exemplu, fie pentru a rezolva litigiul, fie ca parte a medierii, arbitrajului sau a unei hotărâri judecătorești sau a unui proces similar.
Temeiul legal pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: soluționarea litigiilor și a eventualelor litigii.
Pentru respectarea continuă a legilor, reglementărilor și altor cerințe legale
Vom utiliza și procesa informațiile dvs. pentru a respecta obligațiile legale la care suntem supuși. De exemplu, este posibil să fie necesar să dezvăluim informațiile dvs. în baza unei hotărâri judecătorești sau a unei citații, dacă primim una.
Temeiul juridic pentru prelucrare: respectarea unei obligații legale [articolul 6 alineatul (1) litera (c) din Regulamentul general privind protecția datelor.
Obligația legală: obligațiile legale de a divulga informații care fac parte din legile României sau dacă acestea au fost integrate în cadrul juridic al României (de exemplu sub forma unui acord internațional pe care România l-a semnat).
Temeiul juridic pentru prelucrare: interesele noastre legitime (articolul 6 alineatul (1) litera (f) din Regulamentul general privind protecția datelor).
Interes legitim: în cazul în care obligațiile legale fac parte din legile unei alte țări și nu au fost integrate în cadrul juridic al României, avem un interes legitim de a respecta aceste obligații.

7. Durata stocării datelor dvs.
Această secțiune stabilește cât timp ne păstrăm datele colectate. Am stabilit perioade de păstrare specifice acolo unde este posibil. În cazul în care acest lucru nu a fost posibil, am stabilit criteriile pe care le folosim pentru a determina perioada de retenție.
Log-uri de server: păstrăm informații log-urile serverului pentru 
Informații privind comenzile plasate: atunci când plasați o comandă pentru bunuri și servicii, păstrăm aceste informații timp de șase ani de la încheierea exercițiului financiar în care ați plasat comanda, în conformitate cu obligația noastră legală de a păstra înregistrări în scopuri fiscale.
Corespondență: atunci când faceți o cerere sau ne contactați din orice motiv, fie prin e-mail sau prin intermediul formularului nostru de cerere oferta, sau telefonic, vom păstra informațiile dvs. atâta timp cât este necesar să răspundem pentru a rezolva cererea dvs. și pana la solicitarea expresa a acestui lucru.
E-Newsletter: păstrăm informațiile pe care le-ați folosit pentru a vă înscrie în e-newsletter-ul nostru atâta timp cât rămâneți abonat (cât timp nu vă dezabonați) sau dacă decidem să anulăm serviciul nostru de newslettere, oricare ar fi mai devreme.

Criterii pentru stabilirea perioadelor de păstrare
În orice alte circumstanțe, vă vom păstra informațiile doar atât timp cât vor fi necesare, luând în considerare următoarele:
- scopul și utilizarea informațiilor dvs. atât în prezent, cât și în viitor (dacă este necesar să continuăm stocarea acelor informații pentru a continua să ne îndeplinim obligațiile în baza unui contract cu dvs. sau să vă contactăm în viitor).
- dacă avem o obligație legală de a continua prelucrarea informațiilor dvs. (cum ar fi orice obligații de păstrare a înregistrărilor impuse de legea sau reglementările relevante);
- dacă avem orice temei legal pentru a continua prelucrarea informațiilor (cum ar fi consimțământul dvs.);
- cât de valoroase sunt informațiile dvs. (atât acum cât și în viitor);
- orice practici industriale convenite privind durata de păstrare a informațiilor;
- nivelurile de risc, cost și responsabilitate implicate în continuarea deținerii informațiilor;
- cât de greu este să ne asigurăm că informațiile pot fi actuale și exacte; și
- orice circumstanțe înconjurătoare relevante (cum ar fi natura și statutul relației noastre cu dvs.)

8. Securizarea informațiilor dvs.
Luăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a vă asigura informațiile și pentru a le proteja împotriva utilizării neautorizate sau ilegale și a pierderii sau distrugerii accidentale, inclusiv:
partajarea și furnizarea accesului la datele dvs. în măsura minimă necesară, sub rezerva restricțiilor de confidențialitate, acolo unde este cazul și în mod anonim, ori de câte ori este posibil;
folosirea serverelor securizate pentru stocarea informațiilor; 
verificarea identității oricărei persoane care solicită accesul la informații înainte de a le acorda acces la informații;
utilizarea standardului Secure Sockets Layer (SSL) pentru a cripta [orice informație pe care ni le trimiteți prin intermediul oricăror formulare de pe site-ul nostru web) și orice tranzacție de plată efectuată pe sau prin site-ul nostru;
transferăm datele dvs. doar prin intermediul unui sistem închis sau prin transferuri de date criptate.

Transmiterea de informații către noi prin e-mail
Transmiterea informațiilor pe internet nu este în întregime sigură și dacă ne trimiteți informații prin intermediul internetului (prin e-mail, prin intermediul site-ului nostru sau prin orice alt mijloc), faceți acest lucru în întregime pe propriul risc.
Nu putem fi responsabili pentru niciun fel de cheltuieli, pierderi de profit, prejudicii ale reputației, daune, datorii sau orice altă formă de pierdere sau de prejudiciu suferită de dvs. ca rezultat al deciziei dvs. de a ne transmite informații prin astfel de mijloace.

9. Transferul datelor dvs. în afara Spațiului Economic European
În afară de respectarea oricăror obligații legale față de care suntem supuși (de exemplu, conformarea cu o hotărâre judecătorească), nu intenționăm să vă transferăm informațiile în afara SEE sau unei organizații internaționale. În cazul puțin probabil în care suntem obligați să vă transferăm informațiile în afara SEE (sau unei organizații internaționale) pentru un astfel de scop, vom asigura garanții și protecții adecvate.

10. Drepturile dvs. asupra datelor personale
Sub rezerva anumitor restricții privind anumite drepturi, aveți următoarele drepturi în legătură cu datele dvs. pe care le puteți exercita prin scrierea la Str Alexandru Paulescu nr 31, sector 2, Bucuresti  sau prin transmiterea unui e-mail către office@gotravel.ro .
să solicitați acces la informațiile dvs. și informații referitoare la utilizarea și prelucrarea informațiilor dvs.;
să solicitați corectarea sau ștergerea datelor dvs.;
să solicitați limitarea utilizării datelor dvs.;
să primiti informațiile pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de un dispozitiv (de exemplu, un fișier CSV) și dreptul de a transfera informațiile respective unui alt controlor de date (inclusiv unui controlor de date terță parte);
să obiectați asupra procesării datelor dvs. în anumite scopuri (pentru mai multe informații, consultați secțiunea de mai jos intitulată "Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri"); și
să vă retrageți consimțământul pentru utilizarea datelor dvs. în orice moment în care ne bazăm pe consimțământul dvs. de a utiliza sau de a prelucra aceste informații. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, acest lucru nu va afecta legalitatea utilizării și prelucrării datelor dvs. pe baza consimțământului dvs. înainte de momentul la care vă retrageți consimțământul.
dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automatizată, inclusiv profilarea care produce efecte juridice asupra dvs. sau vă afectează semnificativ în mod similar.

În conformitate cu articolul 77 din Regulamentul general privind protecția datelor, aveți, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru de reședință, locul de muncă sau o presupusă încălcare a protecției generale a datelor Regulament.
În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro.

Verificarea identității dvs. în cazul în care solicitați acces la informațiile dvs.
În cazul în care solicitați acces la informațiile dvs., suntem obligați prin lege să folosim toate măsurile rezonabile pentru a vă verifica identitatea înainte de a face acest lucru.
Aceste măsuri sunt concepute pentru a vă proteja informațiile și pentru a reduce riscul de fraudă de identitate, de furt de identitate sau de acces general neautorizat la informațiile dvs.

Cum vă verificăm identitatea
În cazul în care dispunem de informații adecvate despre dvs. în dosar, vom încerca să verificăm identitatea dvs. utilizând aceste informații.
Dacă nu este posibil să vă identificăm pe baza acestor informații sau dacă nu avem informații suficiente despre dvs., este posibil să solicităm copii sau certificate ale unor documente pentru a vă putea verifica identitatea înainte de a vă putea oferi accesul datele dvs.
Vom putea confirma informațiile exacte de care avem nevoie pentru a vă verifica identitatea în circumstanțele dvs. specifice dacă și când faceți o astfel de solicitare.

11. Dreptul dvs. de a obiecta față de prelucrarea datelor pentru anumite scopuri
Aveți următoarele drepturi în ceea ce privește datele dvs. pe care le puteți exercita prin scrierea la Str Alexandru Paulescu nr 31, sector 2, Bucuresti  sau prin transmiterea unui e-mail către office@gotravel.ro . 
să obiectați la utilizarea sau prelucrarea informațiilor de către noi pentru a îndeplini o sarcină în interes public sau în interesul nostru legitim, inclusiv "profilarea" (analizarea sau prezicerea comportamentului dvs. pe baza informațiilor dvs.); și
să obiectați utilizarea sau prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing direct (inclusiv orice profil pe care îl implicăm în legătură cu acest marketing direct).

De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a obiecta utilizării sau procesării datelor dvs. în scopuri de marketing direct:
făcând clic pe linkul de dezabonare conținut în partea de jos a oricărui e-mail de marketing pe care îl trimitem dvs. și urmând instrucțiunile care apar în browser-ul dvs., după ce faceți clic pe linkul respectiv;
trimițând un e-mail către office@gotravel.ro  solicitându-ne să nu mai trimitem comunicări de marketing sau prin includerea cuvintelor "DEZABONARE".

12. Date personale sensibile
"Date personale sensibile" sunt informații despre un individ care dezvăluie originea rasială sau etnică, opiniile politice, credințele religioase sau filosofice sau calitatea de membru al unui sindicat, informațiile genetice, informațiile biometrice în scopul identificării unice a unui individ, informațiile privind sănătatea sau informațiile privind viața sexuală sau orientarea sexuală a unei persoane fizice.
Nu colectăm cu bună știință sau în mod intenționat informații personale sensibile de la persoane fizice și trebuie să nu ne trimiteți informații personale delicate.
Dacă, totuși, ne transmiteți din greșeală sau în mod intenționat informații personale sensibile, veți fi considerat că ne-ați dat în mod explicit consimțământul să procesăm informațiile personale sensibile în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) litera (a) din Regulamentul general privind protecția datelor. Vom folosi și procesa informațiile dvs. personale cu caracter sensibil în scopul ștergerii acestora. 

13. Modificări ale politicii noastre de confidențialitate
Actualizăm și modificăm periodic politica noastră de confidențialitate.

Modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate
În cazul în care efectuăm modificări minore ale politicii noastre de confidențialitate, vom actualiza Politica de confidențialitate cu o nouă dată efectivă menționată la începutul acesteia. Prelucrarea informațiilor dvs. va fi guvernată de practicile stabilite în noua versiune a Politicii de confidențialitate de la data efectivă a acesteia.

Modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau a scopurilor pentru care procesăm informațiile dvs.
În cazul în care efectuăm modificări majore ale politicii noastre de confidențialitate sau intenționăm să utilizăm datele dvs. pentru un scop nou sau pentru un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial, vă vom notifica prin e-mail (dacă este posibil) sau prin publicarea unui anunț pe site-ul nostru web.
Vă vom furniza informațiile despre modificarea în cauză și despre scopul și orice alte informații relevante înainte de a ne utiliza informațiile dvs. pentru noul scop.
Ori de câte ori este necesar, vom obține consimțământul dvs. prealabil înainte de a utiliza informațiile dvs. într-un scop diferit de scopurile pentru care l-am colectat inițial.

14. Confidențialitatea minorilor
Deoarece ne pasă de siguranța și confidențialitatea copiilor online, nu contactăm cu bună știință sau nu colectăm informații de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Website-ul nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani.
Este posibil să primim informații referitoare la persoane care nu au împlinit vârsta de 18 ani prin fraudarea sau înșelăciunea unui terț. Dacă suntem înștiințați despre acest lucru, de îndată ce vom verifica informațiile, atunci când legea cere acest lucru, vom obține imediat consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, dacă nu putem obține consimțământul părinților, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne anunțați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să faceți acest lucru prin trimiterea unui e-mail la adresa office@gotravel.ro .

15.  Drepturi de autor
S.C SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES S.R.L detine drepturi de autor sau de folosinta pentru continutul site-ului www.gotravel.ro , incluzand, dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia.
Clientului/cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de S.C SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES S.R.L.



Versiune actualizata la data de 19.07.2021