Cresteti profitabilitatea afacerii dumneavoastra prin Incentive Travel


Cresteti profitabilitatea afacerii dumneavoastra prin Incentive Travel
Nu este ceva anormal ca, in zilele acestea agitate, compania dumneavoastra sa sufere o scadere a nivelului rezultatelor financiare. In acest caz, o solutie pentru a depasi momentul cu bine o reprezinta atragerea clientilor noi si fidelizarea celor mai vechi, dar si cresterea productivitatii angajatilor.
Un lucru pe care il puteti face in incercarea de stimulare a vanzarilor este introducerea programelor de motivare pentru clienti, dar si pentru angajatii companiei dumneavoastra. Daca prima impresie este ca aceste programe reprezinta in primul rand o cheltuiala financiara din partea dumneavoastra, puteti lesne observa ca pe termen lung ele genereaza profit pentru investitie (ROI). De la vacante de motivare, vouchere cadou, pana la activitati de team building exista o multitudine de modalitati in care puteti initia propriul program de motivare al clientilor si angajatilor, iar acestea sunt cateva dintre motivele pentru care merita sa incercati:
Rezultatele sunt concrete: Unul dintre motivele pe care ar trebui sa-l aveti in vedere in alegerea acestei modalitati este faptul ca programele de motivare prin calatorii sunt o solutie “atestata” oficial. Cercetarile de piata au demonstrat o dinamica pozitiva a rezultatelor financiare ale companiilor care au apelat la calatoriile gen incentive. Practic, majoritatea companiilor care au testat acest sistem au raportat cresteri de pana la 25% a profiturilor, ca urmare a atragerii clientilor noi si fidelizarea celor existenti prin oferirea de vacante (cand adaugati un bonus ca o vacanta gratuita la cumpararea produselor de catre clienti, veti simti inevitabil o crestere a activitatii comerciale).
Pentru ca incentive-urile reprezinta costuri pe care vi le puteti permite: Va vine sa credeti sau nu, vacantele tip incentive pot fi variante ieftine de travel, pe care majoritatea companiilor si le permit fara prea mari probleme, daca se cumpara in avans cu multe luni, pentru un grup mai mare de persoane. Este o modalitate de stimulare a vanzarilor prin costuri reduse pentru companie, care pune la dispozitie clientilor experiente deosebite, ele ducand in final la fidelizarea acestora.
Pentru ca incentive-urile reprezinta o motivare excelenta si pentru personal: Vacantele tip incentive nu folosesc doar la atragerea clientilor, ci si la motivarea angajatilor dumneavoastra. Astfel, puteti oferi sejururi ca premii pentru top performerii din echipa dumneavoastra, acestia preferand oricand o vacanta in detrimentul altor recompense.
Practic, prin folosirea pachetelor de tip incentive travel puteti combate scaderea vanzarilor din doua parti: atat din partea clientilor care se vor intoarce la compania dumneavoastra, cat si prin productivitatea si eficienta angajatilor, care vor creste simtitor odata cu intoarcerea din “vacanta” gratuita.
Invata sa gatesti de la maestri bucatari ai hotelului Ritz din Paris
Practic si distractiv in acelasi timp! Invata cum sa gatesti de la maestri bucatari ai Hotelului Ritz.
Cursul are loc in bucataria scolii de bucatari Ritz. Exista mai multe variante de curs, de la pregatirea unui fel de mancare simplu pana la cursuri de o saptamana de patisserie cu specific francez sau vienez. Cum functioneaza: odata ajunsi in locatie, maestrul bucatar va prezenta ingredientele, modalitatea in care ele au fost alese, apoi se face o descriere a modului de preparare a produsului. Fie ca e vorba de cunoscutele creppes, de coq au vin sau mousse au chocolat, veti avea ocazia sa va bucurati de propriile talente culinare savurand la sfarsitul cursului produsele pe care chiar dumneavoastra le-ati pregatit, alaturi de un pahar de vin frantuzesc.
Costuri incepand de la*: 530 Euro/Persoana/Sejur/Hotel 4* central
Pretul include: cazare 2 nopti in camera dubla, bilet de avion, taxe de aeroport, cursuri de gatit la Ritz.
Cum sa devii creatorul propriului parfum
Aceasta experienta incepe prin testarea nasului, mai exact modul in care percepi mirosurile, daca poti recunoaste o anume aroma si ce fel de amintiri iti trezeste. Inainte de a incepe procesul de creatie, expertul face o prezentare a diferitelor feluri de arome, caci omul poate percepe circa 10.000 de mirosuri diferite.
Partea practica incepe, primesti un recipient cu ulei de Jojoba presat la rece, apoi incepi partea de creatie adaugand aromele tale preferate. Astfel propriul tau parfum a fost creat, iar tu vei primi reteta pe care ai folosit-o, cu cantitatile exacte, iar parfumul pe care l-ai creat va fi branduit cu numele pe care tu il doresti.
Costuri incepand de la*: 490 Euro/Persoana/Sejur/Hotel 4* central
Pretul include: cazare 2 nopti in camera dubla, bilet de avion, taxe de aeroport, cursuri de creare parfum.
Lost… in Malta
Ce experienta poate fi mai potrivita pentru un team-building decat izolarea echipelor pe o plaja pustie si supravietuirea in situatia data cu resurse minime, intocmai ca in bine cunoscutul serial de televiziune?!
Scopul acestei experiente, ce are loc in zona Landrijiet din Malta, este gasirea zonei “Safe Area”, echipele fiind ajutate de catre un coordonator care va pune la incercare simturile practice si de orientare ale participantilor. Pe masura ce echipele descopera noi indicii cu privire la urmatoarele locatii care-i vor purta catre salvare, ele trebuie sa faca fata unor provocari, cum ar fi: aprinderea unui foc fara chibrituri sau brichete (foc folosit la gatit si la semnalizat), construirea unui adapost cu minim de materiale oferite sau conceperea unei barci care sa-i apropie de libertate.
Este intr-adevar un exercitiu pur de echipa, in care conteaza enorm relationarea dintre colegi, iar ceea ce va putem garanta este euforia inegalabila simtita de fiecare in momentul atingerii scopului final: supravietuirea!
Costuri incepand de la*: 667 Euro/Persoana/Sejur/Hotel 4*
Pretul include: cazare 2 nopti in camera dubla, bilet de avion, taxe de aeroport, team building Lost.
*Pachetele sunt personalizate adaptandu-se la soliciarile clientului, iar costurile acestora pot varia in functie de perioada deplasarii, durata calatoriei, categoria hotelului, tipul de camere, tipul si numarul de mese incluse (pranz, cina, cina festiva), pachete de bauturi, excursii optionale, activitati de team building, compania aeriana preferata, inchirierea salilor de conferinta, inchirierea echipamentelor pentru salile de conferinta etc.
Nu este ceva anormal ca, in zilele acestea agitate, compania dumneavoastra sa sufere o scadere a nivelului rezultatelor financiare. In acest caz, o solutie pentru a depasi momentul cu bine o reprezinta atragerea clientilor noi si fidelizarea celor mai vechi, dar si cresterea productivitatii angajatilor. Un lucru pe care il puteti face in incercarea de stimulare a vanzarilor este introducerea programelor de motivare pentru clienti, dar si pentru angajatii companiei dumneavoastra. Daca prima impresie este ca aceste programe reprezinta in primul rand o cheltuiala financiara din partea dumneavoastra, puteti lesne observa ca pe termen lung ele genereaza profit pentru investitie (ROI). De la vacante de motivare, vouchere cadou, pana la activitati de team building exista o multitudine de modalitati in care puteti initia propriul program de motivare al clientilor si angajatilor, iar acestea sunt cateva dintre motivele pentru care merita sa incercati: Rezultatele sunt concrete: unul dintre motivele pe care ar trebui sa-l aveti in vedere in alegerea acestei modalitati este faptul ca programele de motivare prin calatorii sunt o solutie “atestata” oficial. Cercetarile de piata au demonstrat o dinamica pozitiva a rezultatelor financiare ale companiilor care au apelat la calatoriile gen incentive. Practic, majoritatea companiilor care au testat acest sistem au raportat cresteri de pana la 25% a profiturilor, ca urmare a atragerii clientilor noi si fidelizarea celor existenti prin oferirea de vacante (cand adaugati un bonus ca o vacanta gratuita la cumpararea produselor de catre clienti, veti simti inevitabil o crestere a activitatii comerciale). Pentru ca incentive-urile reprezinta costuri pe care vi le puteti permite: va vine sa credeti sau nu, vacantele tip incentive pot fi variante ieftine de travel, pe care majoritatea companiilor si le permit fara prea mari probleme, daca se cumpara in avans cu multe luni, pentru un grup mai mare de persoane. Este o modalitate de stimulare a vanzarilor prin costuri reduse pentru companie, care pune la dispozitie clientilor experiente deosebite, ele ducand in final la fidelizarea acestora. Pentru ca incentive-urile reprezinta o motivare excelenta si pentru personal: vacantele tip incentive nu folosesc doar la atragerea clientilor, ci si la motivarea angajatilor dumneavoastra. Astfel, puteti oferi sejururi ca premii pentru top performerii din echipa dumneavoastra, acestia preferand oricand o vacanta in detrimentul altor recompense. Practic, prin folosirea pachetelor de tip incentive travel puteti combate scaderea vanzarilor din doua parti: atat din partea clientilor care se vor intoarce la compania dumneavoastra, cat si prin productivitatea si eficienta angajatilor, care vor creste simtitor odata cu intoarcerea din “vacanta” gratuita. Invata sa gatesti de la maestri bucatari ai hotelului Ritz din Paris Practic si distractiv in acelasi timp! Invata cum sa gatesti de la maestri bucatari ai Hotelului Ritz. Cursul are loc in bucataria scolii de bucatari Ritz. Exista mai multe variante de curs, de la pregatirea unui fel de mancare simplu pana la cursuri de o saptamana de patisserie cu specific francez sau vienez. Cum functioneaza: odata ajunsi in locatie, maestrul bucatar va prezenta ingredientele, modalitatea in care ele au fost alese, apoi se face o descriere a modului de preparare a produsului. Fie ca e vorba de cunoscutele creppes, de coq au vin sau mousse au chocolat, veti avea ocazia sa va bucurati de propriile talente culinare savurand la sfarsitul cursului produsele pe care chiar dumneavoastra le-ati pregatit, alaturi de un pahar de vin frantuzesc. Costuri incepand de la*: 530 Euro/Persoana/Sejur/Hotel 4* central Pretul include: cazare 2 nopti in camera dubla, bilet de avion, taxe de aeroport, cursuri de gatit la Ritz. Cum sa devii creatorul propriului parfum Aceasta experienta incepe prin testarea nasului, mai exact modul in care percepi mirosurile, daca poti recunoaste o anume aroma si ce fel de amintiri iti trezeste. Inainte de a incepe procesul de creatie, expertul face o prezentare a diferitelor feluri de arome, caci omul poate percepe circa 10.000 de mirosuri diferite. Partea practica incepe, primesti un recipient cu ulei de Jojoba presat la rece, apoi incepi partea de creatie adaugand aromele tale preferate. Astfel propriul tau parfum a fost creat, iar tu vei primi reteta pe care ai folosit-o, cu cantitatile exacte, iar parfumul pe care l-ai creat va fi branduit cu numele pe care tu il doresti. Costuri incepand de la*: 490 Euro/Persoana/Sejur/Hotel 4* central Pretul include: cazare 2 nopti in camera dubla, bilet de avion, taxe de aeroport, cursuri de creare parfum. Lost… in Malta Ce experienta poate fi mai potrivita pentru un team-building decat izolarea echipelor pe o plaja pustie si supravietuirea in situatia data cu resurse minime, intocmai ca in bine cunoscutul serial de televiziune?! Scopul acestei experiente, ce are loc in zona Landrijiet din Malta, este gasirea zonei “Safe Area”, echipele fiind ajutate de catre un coordonator care va pune la incercare simturile practice si de orientare ale participantilor. Pe masura ce echipele descopera noi indicii cu privire la urmatoarele locatii care-i vor purta catre salvare, ele trebuie sa faca fata unor provocari, cum ar fi: aprinderea unui foc fara chibrituri sau brichete (foc folosit la gatit si la semnalizat), construirea unui adapost cu minim de materiale oferite sau conceperea unei barci care sa-i apropie de libertate. Este intr-adevar un exercitiu pur de echipa, in care conteaza enorm relationarea dintre colegi, iar ceea ce va putem garanta este euforia inegalabila simtita de fiecare in momentul atingerii scopului final: supravietuirea! Costuri incepand de la*: 667 Euro/Persoana/Sejur/Hotel 4* Pretul include: cazare 2 nopti in camera dubla, bilet de avion, taxe de aeroport, team building Lost. *Pachetele sunt personalizate adaptandu-se la soliciarile clientului, iar costurile acestora pot varia in functie de perioada deplasarii, durata calatoriei, categoria hotelului, tipul de camere, tipul si numarul de mese incluse (pranz, cina, cina festiva), pachete de bauturi, excursii optionale, activitati de team building, compania aeriana preferata, inchirierea salilor de conferinta, inchirierea echipamentelor pentru salile de conferinta etc. vezi toate programele noastre de incentive travel

SOURCE AND TAGS