Travel Tipster - resursa ta de recomandari turistice

Dus-intors Dus
Afiseaza si zboruri low cost
Prefer zboruri directe
Adulti
Copii
(2 - 11 ani)
Bebelusi
( < 2 ani)
  • Persoane / camera

Contract turistic


 

Contract turistic

CONTRACT-CADRU

de comercializare a pachetelor de servicii turistice

Nr. _________ din ____________

 

I. Partile contractante

 SC SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Lt. Alexandru Paulescu Nr. 31; sector 2, tel. +4021 305.99.44, fax. +4021 305.99.49, e-mail: office@gotravel.ro, Cod Unic de Inregistrare RO13683142, numarul de inregistrare la Registrul Comertului J40/1161/2001, cont: RO09BUCU013765412511 RO01 deschis la banca Alpha Bank, titulara a licentei de turism pentru Agentia de Turism GO TRAVEL cu sediul in Bucuresti, Str. Lt. Alexandru Paulescu nr. 31; sector 2, reprezentata prin____________________, in calitate de _______________________________________, numita in continuare Agentia,

Şi

Turistul/ Reprezentantul turistului

                Domnul/ Doamna ___________________________________, domiciliat/ domiciliata in _________________, telefon ________________ posesor/posesoare al/a buletinului/cartii de identitate seria ___ nr. _______, eliberat/eliberata de ___________ la data _______, au convenit la incheierea prezentului contract:

 

I. Obiectul contractului il constituie vanzarea de catre Agentie a pachetului de servicii turistice inscris in voucher, bilet de odihna tratament, bilet de excursie, anexat la prezentul contract, si eliberarea documentelor de plata.

 

II. Pretul

1. Pretul contractului este ______________ si cuprinde costul serviciilor turistice efective, comisionul Agentiei si T.V.A. Avansul este de __________________ iar plata finala se va face pana la data de ____________________.

Avansul si restul de pret se vor achita, in termenele mentionate mai sus in contul bancar nr. RO09 BUCU 0137 6541 2511 RO01 (RON) sau RO63 BUCU 0137 6541 2511 EU01 (EUR) dechise la Alpha Bank Unirii, fie direct la Agentie in numerar sau cu cardul.

2. Dovada platii de catre Turist se va face prin transmiterea ordinului de plata catre Agentie la numarul de fax al acesteia sau pe adresa de e-mail prevazute mai sus, in cazul in care plata s-a facut prin banca.

3. In cazul in care pretul contractului este stabilit in valuta, iar factura emisa de Agentie este exprimata in valuta, Turistul va achita suma in valuta prevazuta in factura. In cazul in care, la cererea Turistului, factura emisa de catre Agentie va fi exprimata in lei, aceasta se va intocmi la cursul BNR din ziua emiterii facturii, la care se va adauga un comision de risc valutar de 2%.

4. Nerespectarea de catre Turist a termenelor de plata mentionate mai sus da dreptul Agentiei sa considere prezentul contract rezolvit de plin drept, fara punere in intarziere, fara interventia instantei si fara indeplinirea unor alte formalitati (pact comisoriu de gradul IV) de la data trimiterii unei notificari in acest sens Turistului si sa solicite despagubiri pentru daunele suferite.

5. In cazul in care Turistul inregistreaza mai multe debite deopotriva scadente, imputatia platii urmeaza a fi facuta de catre creditor, in termen de o zi lucratoare de la data la care a primit plata, urmand a instiinta turistul asupra datoriei care a fost stinsa.

 

III. Drepturile si obligatiile Agentiei

1. In cazul in care Agentia este nevoita sa modifice una dintre prevederile esentiale ale contractului, are obligatia sa informeze Turistul despre aceste modificari, cu 15 zile inainte de data plecarii.

2. Agentia poate sa modifice pretul contractului, in sensul majorarii sau micsorarii, dupa caz, numai daca modificarea are loc ca urmare a variatiilor costurilor de transport, inclusiv costul carburantului, ale redeventelor si ale taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/ imbarcare in porturi si aeroporturi si ale taxelor de Turist ori ale cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat.

3. In cazul in care, dupa inceperea calatoriei turistice, o parte importanta din serviciile turistice prevazute in contract nu este realizata sau Agentia constata ca nu le va putea realiza, aceasta este obligata:

a) sa ofere Turistului alternative corespunzatoare in vederea continuarii calatoriei turistice fara majorarea pretului, respectiv serviciile turistice oferite sa fie de aceeasi calitate si cantitate;

b) sa restituie Turistului sumele ce reprezinta diferenta dintre serviciile turistice achitate si cele efectiv prestate in timpul calatoriei turistice;

c) in cazul in care nu pot fi oferite Turistului alternative corespunzatoare sau acesta nu le accepta din motive intemeiate, sa asigure fara costuri suplimentare transportul retur al Turistului la locul de plecare ori in alt loc agreat de acesta si, dupa caz, despagubirea pentru serviciile neprestate.

4. Agentia este raspunzatoare pentru buna executare a obligatiilor asumate prin contract, cu exceptia urmatoarelor cazuri:

a) cand neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa a obligatiilor asumate prin contract se datoreaza Turistului;

b) cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora, prin acestea intelegandu-se circumstante anormale si imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca, si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda unor eforturi depuse sau unui eveniment pe care nici Agentia, nici furnizorul sau prestatorul de servicii cu care Agentia colaboreaza, cu tot efortul depus, nu il puteau prevedea sau evita (modificari de orar sau de itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport, cauze naturale care impiedica desfasurarea transportului si/sau a cazarii, greve, demonstratii, etc.). Agentia nu este raspunzatoare pentru prejudiciile cauzate Turistului ca urmare a intarzierii curselor, inclusiv charter, pierderilor de bagaje si a altor imprejurari asupra carora transportatorul poarta singur raspunderea, si nu este obligata sa ramburseze contravaloarea serviciilor achizitionate.

c) cand organele de control de la punctele de trecere a frontierei romane sau straine refuza intrarea/iesirea Turistului, in pofida respectarii conditiilor de iesire din Romania, respectiv intrare in alte state, prevazute de legislatia in vigoare;

d) cand hotelierii solicita plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera si hotel si care nu sunt incluse in pretul contractului (ex:minibar/ frigider, seif, prosoape la piscina, etc). Va rugam in momentul sosirii la hotel, sa solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitatea asupra acestora;

e) cand tipul de camera prezentat in fotografiile din oferta nu este cel primit la momentul cazarii. Pentru vizualizarea camerelor va rugam sa accesati pagina web a hotelului. Mobilierul, designul si culoarea asternuturilor pot sa difere de la o camera la alta. Cazarea in camere se face la ora 14.00 in ziua sosirii, iar eliberarea camerelor la ora 12.00 in ziua plecarii. Categoria hotelurilor este atribuita de Autoritatea Nationala de turism a tarii de destinatie conform standardelor proprii.

Distributia camerelor la hotel se face in momentul cazarii de catre receptioner. Orice problema legata de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre Turist direct la receptie, asistat de reprezentantul local al Agentiei. Hotelierii accepta plangeri referitoare la serviciul de cazare numai in timpul in care Turistul este la destinatie, insotite de dovezi reale. Va rugam, in cazul in care sunteti nemultumiti de calitatea cazarii, sa raportati hotelului plangerea si sa contactati imediat Agentia pentru a va ajuta sa rezolvati in timpul sejurului dvs. problema aparuta; dupa parasirea hotelului, Agentia nemaiputand sa va acorde suportul necesar, conform conditiilor impuse de hotelier. Eventualele reclamatii referitoare la excursiile optionale si care nu sunt incluse in prezentul contract se fac direct operatorului local, Agentia nefiind implicata in organizarea sau buna desfasurare a acestora;

f) cand Turistul trebuie sa achite taxele suplimentare anuntate inainte de inceperea programului turistic, in cazul in care acestea vor aparea ca urmare a majorarii taxelor de aeroport, a taxelor de combustibil anuntate de compania aeriana transportatoare, Compania Aviatica, fara a cere acordul Agentiei, are dreptul de a modifica orele de zbor ale cursei. Prin urmare, Agentia nu este raspunzatoare pentru decolarea / aterizarea avioanelor la o alta ora decat cea inscrisa in programul excursiei.

5. Agentia are obligatia sa furnizeze in scris Turistului, in termen de 5 zile inainte de data plecarii, urmatoarele informatii:

a) orarele, locurile escalelor si legaturile, precum si, dupa caz, locul ce urmeaza sa fie ocupat de Turist in fiecare dintre mijloacele de transport incluse in contract, exceptand avionul;

b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon si de fax ale reprezentantei locale a Agentiei ori, in lipsa acesteia, cele ale autoritatilor locale care pot ajuta Turistul in caz de nevoie; in cazul in care aceste reprezentante sau autoritati locale nu exista, Turistul va dispune de un numar de apel de urgenta care sa ii permita contactarea Agentiei;

c) pentru calatoriile minorilor neinsotiti de parinti, informatii care sa permita parintilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazarii copilului.

OBS: MINORII trebuie sa indeplineasca conditii speciale pentru a calatori in strainatate. Conform Legii nr 248/20.07.2005, minorii insotiti de ambii parinti trebuie sa indeplineasca aceleasi conditii ca si acestia pentru a calatori in strainatate. In cazul in care unul dintre parinti poarta alt nume decat minorul, este necesara prezentarea certificatului de nastere a minorului. Minorii insotiti doar de unul dintre parinti trebuie sa prezinte la frontiera romana declaratie notariala de acord a parintelul care NU calatoreste. In cazul parintilor divortati sau decedati, se prezinta hotararea judecatoreasca definitiva prin care minorul este incredintat parintelui impreuna cu care calatoreste, sau dupa caz certificatul de deces. Minorii incredintati unor adulti, altii decat parintii sau ocrotitorii legali, trebuie sa fie in posesia declaratiilor notariale ale ambilor parinti, iar adultul imputernicit trebuie sa prezinte certificat de cazier judiciar.

d) posibilitatea semnarii unui contract de asigurare facultativa, care sa acopere taxele de transfer al Turistului, sau a unui contract de asistenta, care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidentare sau de boala.

6. Agentia poate considera prezentul contract reziliat de plin drept, fara interventia instantei si fara indeplinirea vreunei alte formalitati (pact comisoriu de gradul IV), in cazul in care Turistul nu achita, la termenele scadente, sumele datorate stabilite conform cap.II art.1.

 

IV. Drepturile si obligatiile Turistului

1. In cazul in care Turistul nu poate sa participe la calatoria turistica, acesta poate sa cesioneze contractul unei terte persoane care indeplineste toate conditiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligatia de a anunta in scris Agentia cu cel putin 5 zile inaintea datei de plecare. In acest caz, Agentia reziliaza contractul cu Turistul care cesioneaza contractul si incheie un alt contract cu noul turist. Pentru calatoriile individuale, in cazul in care mijlocul de transport este avionul, transferul poate fi efectuat numai daca exista posibilitatea transferarii locului de zbor, conform conditiilor prevazute de compania aviatica. Turistul care cedeaza pachetul sau de servicii, precum si cesionarul sunt responsabili in mod solidar la plata pretului calatoriei si a eventualelor costuri suplimentare aparute (de exemplu cu biletul de avion, cazare etc.) cu ocazia acestei cedari.

2. In cazul sejururilor de odihna si/sau de tratament, Turistul are obligatia sa respecte programul de acordare a serviciilor (de ex. in Romania, respectiv: in statiunile de pe litoral, cazarea se face la ora 18:00 a zilei de intrare si se termina la ora 12:00 a zilei inscrise pe voucher ori pe biletul de odihna si/ sau de tratament; in statiunile din tara, altele decat cele de pe litoral, cazarea se face incepand cu ora 12:00 a zilei de intrare si se termina cel tarziu la ora 12:00 a zilei urmatoare celei inscrise pe bilet). In functie de destinatie check- in-ul si chech-out-ul se pot modifica.

3. Cu exceptia cazului in care se contracteaza pachete turistice care includ transportul (cand transferul se va efectua de la aeroport la hotel si retur), transferul se va efectua la cererea Turistului de la/ la aeroport sau gara centrala, daca sistemul de rezervari permite. In aceasta situatie, orice anulare va atrage conditiile aplicabile ale furnizorului serviciilor de transport.

4. In cazul in care preturile stabilite in contract sunt majorate cu peste 10%, Turistul poate rezilia contractul, avand dreptul la rambursarea de catre Agentie a sumelor platite, notificand Agentiei intentia de reziliere, in scris, in termen de 5 zile de la data comunicarii preturilor majorate.

5.1. Turistul este obligat sa comunice Agentiei, in termen de 5 zile calendaristice de la primirea instiintarii prevazute la cap. III pct. 1, hotararea sa de a opta pentru:

a) rezilierea contractului fara plata penalitatilor; sau

b) acceptarea noilor conditii ale contractului.

5.2. In cazul in care Turistul reziliaza contractul, in conditiile prevazute la punctul 5.1. de mai sus, sau Agentia anuleaza calatoria turistica inaintea datei de plecare, Turistul are dreptul:

a) sa accepte la acelasi pret un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalenta sau superioara, propus de Agentie;

b) sa accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioara, propus de Agentie, cu rambursarea imediata a diferentei de pret;

c) sa i se ramburseze imediat toate sumele achitate in virtutea contractului.

 

5.3. In cazurile mentionate la punctele 5.1. si 5.2. de mai sus, Turistul are dreptul sa solicite Agentiei si o despagubire pentru neindeplinirea prevederilor contractului initial, cu exceptia cazurilor in care:

a) anularea s-a facut datorita nerealizarii numarului minim de persoane mentionat in oferta, daca este cazul, iar Agentia a informat in scris Turistul cu 15 zile calendaristice premergatoare datei plecarii;

b) anularea s-a datorat unui caz de forta majora (circumstante anormale si imprevizibile, independente de vointa celui care le invoca si ale caror consecinte nu au putut fi evitate in ciuda oricaror eforturi depuse, in aceasta nefiind incluse suprarezervarile, caz in care responsabilitatea revine prestatorilor de servicii, cum ar fi compania aeriana, etc.);

c) anularea s-a facut din vina Turistului, inclusiv dar fara a se limita la neplata pretului contractului.

6. Turistul are dreptul sa rezilieze in orice moment, in tot sau in parte, contractul, iar in cazul in care rezilierea ii este imputabila, este obligat sa despagubeasca Agentia pentru prejudiciul creat acesteia ca urmare a rezilierii cu exceptia cazurilor de forta majora definite conform legii. Despagubirea se poate ridica la maximum pretul calatoriei turistice.

7. Daca Turistul solicita schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricarora dintre serviciile oferite prin prezentul contract, fara un motiv intemeiat (hotelul, structura camerei, precum si orice alte servicii fiind conforme conditiilor, categoriilor prevazute in prezentul contract), aceasta echivaleaza cu rezilierea contractului si cu obligatia Turistului de a plati penalitatile aferente la momentul respectiv, si incheierea unui nou contract.

8. Turistul este obligat sa achite la receptia unitatii hoteliere taxa de statiune, taxa de salubrizare, precum si orice alte taxe locale, fara a putea pretinde despagubiri sau returnarea sumelor de la Agentie.

9. Turistul este obligat sa prezinte la receptia unitatii hoteliere actele sale de identitate, precum si documentul de calatorie eliberat (voucher, bilet de odihna si/sau de tratament), in vederea acordarii serviciilor turistice.

10. Turistul poarta intrega raspundere pentru respectarea prevederilor legale privind regimul vizelor, al documentelor de calatorie, regimul vamal, sanitar, etc. ale tarilor de destinatie sau tranzitate.

11. Turistul are obligatia de a verifica documentele de calatorie (bilete, asigurari, etc.), precum si alte documente eliberate de Agentie si sa retina toate informatiile furnizate de reprezentantii Agentiei, indiferent de forma prezentarii (scris sau verbal).

12. Turistul are obligatia sa respecte locul, data si ora plecarii atat la dus cat si la intors, precum si locurile, datele si orele stabilite pe parcursul programului turistic contractat. Toate cheltuielile si daunele produse ca urmare a nerespectarii de catre Turist a prevederilor privind locurile de intalnire si orarele, vor fi suportate de catre acesta.

13. Daca Turistul nu beneficieaza total sau partial de serviciile comandate din motive neimputabile Agentiei, Turistul nu poate pretinde acesteia restituirea contravalorii lor.

 

V. Renuntari, penalizari, despagubiri

1. In cazul in care Turistul renunta din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datoreaza Agentiei penalizari dupa cum urmeaza:

a) 30% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face cu mai mult de 31 de zile calendaristice inainte de data plecarii;

b) 75% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face in intervalul 16 - 30 de zile calendaristice inainte de data plecarii;

c) 100% din pretul pachetului de servicii, daca renuntarea se face intr-un interval mai mic de 15 zile calendaristice inainte de plecare sau pentru neprezentare.

OBS: Penalizarile mentionate mai sus se aplica in cazul in care nu s-au mentionat alte reguli proprii de achitare, anulare, penalizare ale ofertei pe baza careia Turistul a facut rezervarea (de ex. Programe de Paste, Craciun, Revelion, Early booking, oferte speciale tour-operatori straini).

2. Pentru biletele de odihna si/ sau de tratament cumparate prin organizatii sindicale, Agentia va face restituiri de bani numai in baza cererilor de renuntare contrasemnate si stampilate de reprezentantul organizatiei sindicale si cu respectarea prevederilor punctului 1 de mai sus.

3. In cazul in care o ambasada, din orice motiv, refuza sa acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, Turistului i se vor retine toate taxele achitate de Agentie prestatorilor directi, precum si cheltuielile de operare proprii acesteia.

4. In cazul in care Turistul care a intrat pe teritoriul statului in care se realizeaza pachetul de servicii turistice refuza sa se mai intoarca in Romania si autoritatile din tara respectiva fac cheltuieli de orice natura cu acesta, Turistul respectiv are obligatia de a suporta toate aceste cheltuieli, exonerand Agentia.

5. Penalizarile echivalente cu pretul contractului se aplica in cazul in care Turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare, daca nu poate pleca in calatorie pentru ca nu are actele in regula sau daca este intors de la granita de catre politia de frontiera.

6. Turistul trebuie sa depuna in scris cererea de renuntare la pachetul de servicii turistice, cu numar de inregistrare la agentia la care a achitat serviciile. In caz contrar, cererea de renuntare nu este luata in considerare si se aplica prevederile punctului 1 de mai sus.

7. Agentia va acorda Turistului despagubiri pentru daunele materiale si morale cauzate in functie de gradul de nerespectare a obligatiilor din contract, despagubiri ce nu pot depasi de doua ori pretul pachetului de servicii turistice inscris in contract.

8. In cazul in care Turistul nu plateste restul de pret in termenul prevazut la cap. II punctul 1, Agentia este indreptatita sa considere prezentul contract reziliat de plin drept fara interventia instantei si fara indeplinirea vreunei alte formalitati (pact comisoriu de gradul IV), si va pastra avansul achitat de catre Turist cu titlul de despagubiri minime.

9. Conditii aplicabile rezervarilor ce beneficiaza de reduceri Early booking (inscrieri timpurii): Inscriere si plata integrala pana la data mentionata in oferta. Reducerea de Early booking este inclusa in pachet si procentul precizat este aplicat la cazare. Nu se accepta modificari de nume si de perioada, anulari decat cu penalizare de 100%.

10. In cazul in care Turistul solicita efectuarea unor modificari in contract, inclusiv dar fara a se limita la modificarea datei de plecare, a numelui, a localitatii sau a hotelului, Agentia are dreptul sa solicite o despagubire egala cu suma de anulare-decomandare.

 

VI. Reclamatii

1. In cazul in care Turistul este nemultumit de serviciile turistice primite si/ sau prestate de Agentie, acesta va comunica de indata prestatorului de servicii turistice de la fata locului toate deficientele constatate, solicitand remedirerea acestora. In cazul in care acestea nu sunt remediate, Turistul are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit, cu privire la deficientele constatate la fata locului, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, etc.).

2. Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii turistice vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, Turistul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 3 zile calendaristice de la incheierea calatoriei, Agentia urmand ca, in termen de 30 de zile calendaristice, sa comunice Turistului, in scris, raspunsul la reclamatie. Vor fi luate in considerare doar reclamatiile facute in nume personal. Nu vor fi luate in considerare reclamatiile facute in numele mai multor persoanle la finalul serviciilor turistice, despre care Agentia nu a fost informata in scris la data producerii evenimentului.

 

VII. Asigurari

Agentia are incheiata o polita de asigurare la OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA, cu sediul in Bucuresti, Str. Grigore Mora, nr.23, sect.1, tel : 021/405.74.20; fax : 021/311.44.90, polita seria I nr. 27707 prin care sunt asigurate rambursarea sumelor achitate de Turist, in cazul in care Agentia este in stare de insolventa sau faliment, precum si a cheltuielilor necesare in vederea repatrierii Turistului.

Facultativ, Turistul are posibilitatea incheierii unui contract de asigurare, care sa acopere taxele de transfer ale acestuia, sau a unui contract de asistenta, care sa acopere taxele de repatriere in caz de accidente, de boala sau deces, ori a unui contract de asigurare pentru bagaje.

 

VIII. Documentele contractului se constituie ca anexa la acesta si sunt urmatoarele:

a) voucherul, biletul de odihna-tratament, biletul de excursie, dupa caz;

b) programul turistic, in cazul actiunilor turistice.

c) oferta si conditiile acesteia, transmise in format fizic pe hartie sau in scris pe fax sau e-mail.

 

IX. Dispozitii finale

1. Prezentul contract a fost incheiat in doua exemplare, cate unul pentru fiecare parte.

2. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face in conformitate cu prevederile prezentului contract si cu respectarea prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, astfel cum a fost modificata si completata succesiv.

3. Contractul poate fi prezentat si sub forma unui catalog, pliant sau alt inscris, daca Turistul este informat despre aceasta si daca documentul contine informatiile prevazute de art. 12 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 107/1999, astfel cum a fost modificata si completata succesiv.

4. Modificarea prezentului contract se poate realiza numai prin acordul de vointa al ambelor parti si in baza unui act aditional incheiat in forma scrisa de ambele parti.

5. Contractul intra in vigoare de la data semnarii de catre cele doua parti si este valabil pana la data indeplinirii tuturor obligatiilor asumate de catre parti prin prezentul contract.

6. Orice litigii aparute intre partile contractante vor fi solutionate pe cale amiabila. In caz contrar, litigiile vor fi solutionate de catre instantele judecatoresti competente de la sediul Agentiei.

7. Conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, S.C. SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES S.R.L. este operator de date cu caracter personal inscrisa la Autoritatea Nationala de Supraveghere a prelucrarii datelor cu Caracter Personal sub nr. 21961 si prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de Turist prin acest document, avand ca scop colectarea datelor pentru emiterea biletelor de avion, furnizarea de servicii turistice si a serviciilor de cazare. Prin furnizarea datelor personale ale Turistului, Turistul intelege si este de acord cu transferarea acestora catre companiile afiliate sau colaboratoare, partenerilor contractuali din tara si/sau strainatate. Agentia administreaza dátele personale ale Turistului pe durata necesara pentru furnizarea serviciilor de mai sus sau pentru o durata de 5 ani de la data incheierii prezentului contract. Datele Turistului vor fi furnizate de Agentie autoritatilor competente si instantelor de judecata la cerere si in cazul in care acest lucru este solicitat de legislatia romana.

 

Agentia,                                                                                                                                   Turist,

S.C. SUNMEDAIR TRAVEL & TOURISM SERVICES SRL                           Nume ___________________

Reprezentantul ____________________                                             Prenume _____________________

Stampila __________________________                                         Semnatura _____________________