Travel Tipster - resursa ta de recomandari turistice

Intrebari frecvente



  1. Care este programul de functionare al agentiei GO TRAVEL ?
  2. Cum ne poti contacta?
  3. Ce servicii se pot rezerva on line prin intermediul site-ului GO TRAVEL?
  4. Pot rezerva bilet avion, camera hotel si masina in acelasi timp?
  5. Cum stiu daca rezervarea mea este confirmata?
  6. Cum trebuie sa procedez in cazul in care am facut o greseala in rezervare?
  7. Cum pot sa verific rezervarea?
  8. Cum pot sa rezerv un bilet de avion?
  9. Cum pot plati pentru serviciile rezervate on line?
  10. Ce tipuri de zboruri pot rezerva prin intermediul acestui site?
  11. Cum pot realiza schimbari ale zborurilor deja rezervate?
  12. Ce inseamna non-refundable?
  13. Cum voi intra in posesia biletului si cat va dura?
  14. Cum pot sa anulez biletul si sa obtin restituirea banilor?
  15. Cum pot sa anulez biletul si sa obtin restituirea banilor?
  16. Cum pot sa reconfirm zborul?
  17. Pot crea o rezervare pentru un minor neinsotit?
  18. Cum pot solicita un tip special de masa?
  19. Cu ce tip de avion voi zbura?
  20. Pot calatori cu animale de companie?
  21. Cum sa procedez la aeroport cu un bilet de avion electronic?
  22. Cum pot sa rezerv o camera la un hotel?
  23. Pretul afisat pentru rezervarea la hotel este pe persoana sau pe camera?
  24. Tariful pe care il platesc pentru o rezervare la hotel are toate taxele incluse?
  25. Am un buget limitat. Cum pot cauta hoteluri care se incadreaza in limita mea de pret?
  26. Cum pot sti daca rezervarea mea la hotel este confirmata?
  27. Unde este situat hotelul meu?
  28. Cum pot plati pentru rezervarea la hotel?
  29. Cum pot anula o rezervare la hotel?
  30. Cum pot inchiria o masina pentru destinatia mea?
  31. Pot prelua masina dintr-o locatie si sa o predau intr-o alta locatie?
  32. Cum pot anula rezervarea de masina?
  33. Cum imi pot crea profilul?
  34. Cum imi pot actualiza profilul?
  35. Am uitat parola. Ce trebuie sa fac?